Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Fairytale Gone Bad




Δυο κιθάρες, ένα μπάσο και ντραμς. Απλά πράγματα. Και get out of my life. Ακόμα πιο απλά. Οκ, μπορείτε ν' αγνοήσετε τους στίχους - ή όχι, δε βαριέσαι - και να το εκλάβετε ως ένα χαρούμενο τραγουδάκι πρωί-πρωί. Εγώ αυτό έκανα, δηλαδή, και μου 'ρθε να σας πω: Καλή άνοιξη, παιδιά!

Κι επειδή ο χειμώνας ήταν λίγο μελοδραματικός, έχει και την τάση να παραπαίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά, λέω τον Μάρτη που έφτασε με βήμα ταχύ να ρίξουμε πολύ γέλιο.

Και περιμένω, μωρό μου, να' ρθεις να τους πεις,
πως είσαι καλά, δεν είσαι σαλάμι και ζεις.




7 σχόλια:

tantoguanto είπε...

Άνοιξη
Έτσι τους βλέπω εγώ τους κήπους.
Στον κήπο απόψε μου μιλεί μια νέα μελαγχολία.
Βυθίζει κάποια μυγδαλιά τον ανθοχαμόγελό της
στου βάλτου το θολό νερό. Και η θύμηση τής νιότης
παλεύει τόσο θλιβερά την άρρωστη ακακία...
Εξύπνησε μια κρύα πνοή μες στη σπασμένη σέρα,
όπου τα ρόδα είναι νεκρά και κάσα η κάθε γάστρα.
Το κυπαρίσσι, ατελείωτο σα βάσανο, προς τ' άστρα
σηκώνει τη μαυρίλα του διψώντας τον αέρα.
Και πάνε, πένθιμη πομπή λες, της δεντροστοιχίας
οι πιπεριές και σέρνονται τα πράσινα μαλλιά τους.
Οι δύο λατάνιες ύψωσαν μες στην απελπισία τους
τα χέρια. Κι είναι ο κήπος μας κήπος μελαγχολία.
Κ.Καρυωτάκης.
Καλημέρα καικαλή εβδομάδα elfoula!

anna είπε...

Γιατί εγώ τώρα νοιώθω πως ο χειμώνας είναι ακόμα στη καρδία μου????Καλημέρα.

Spy είπε...

To πρωτότυπο έχει πάντοτε άλλη αξία, αλλά πάρτε και μια δραματοποιημένη εκδοχή του δεύτερου τραγουδιού.

Καλημέρα!

Τσουχτρα είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα... ανοιξιάτικη elfi !

elf είπε...

Καλημέρα, χρυσά μου! Έρχομαι να σας διαβάσω. Να δω αν μπήκατε στο ανοιξιάτικο πνεύμα μου...Φιλιά.

beth είπε...

καλη ανοιξη μις ελφ... χαιρομαι που σαι δω να μας την επενθυμισεις

manetarius είπε...

@£$%&^ δεν μπορώ να δω το πρώτο βιντεάκι... αλλά το δεύτερο.. μου άνοιξε λίγο την όρεξη!

Blog ποικίλης ύλης...

...και μάλλον προβοκατόρικο.