Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

The same, my little Pantelis...


Από μικρό παιδί ζω μέσα σε πονεμένες ιστορίες αγάπης. Δέκα χρόνων είχα διαβάσει όλον τον Λουντέμη. Δώδεκα, ήξερα απέξω τον Καζαντζάκη. Δεκαπέντε τη Λιλή Ζωγράφου. Ταυτοχρόνως, δε, είχα ξεσκονίσει τα άπαντα τον ΒΙΠΕΡ-Νόρα-Άρλεκιν που διάβαζε η μαμά της φίλης μου και μετά τα πέταγε σ' ένα σάκο, όπου τα βρίσκαμε εμείς. Θυμάμαι ένα καλοκαίρι, πρέπει να είχα διαβάσει γύρω στα 200 μονοκοπανιά. "Μα καλά, όλοι παντρεύονται στο τέλος; Πάντα;;". Έψαχνα μετά μανίας να βρω αυτό στο οποίο η ηρωίδα θα γλένταγε το παληκάρι και μετά θα έφευγε να συνεχίσει τη ζωή της. Φευ! Σε όλα παντρεύονταν. Τότε πρέπει να ήταν που αποφάσισα πως δεν θα παντρευτώ ποτέ. Έχω παντρευτεί ήδη δύο φορές και ποιος ξέρει τι μου ξημερώνει.

Διάβαζα στην Athens Voice τα ζώδια (η γραμματέας στη δουλειά μου έσπασε το πόδι της και όλες καθόμαστε στη γραμματεία εκ περιτροπής κάποιες ώρες. Αν συνεχιστεί κι άλλο αυτή η πλήξη, όχι ζώδια, λίμα θα πάρω να κάνω τα νύχια μου). Δεν πιστεύω στα ζώδια. Όμως, αυτός ο τύπος στην παραπάνω φυλλάδα τα λέει ωραία. Κάθε φορά έχει κάτι να μου πει. Αυτή τη φορά, στις προβλέψεις του για τους Υδροχόους για όλο το 2010, δεν έκανε ούτε μία αναφορά σε προσωπικά/αισθηματικά. Τι δουλειές, τι σπουδές, τι ταξίδια, τι ξύδια - από έρωτες κι αγάπες τίποτα. Και ξέρω τι μου λέει: "Μανάρι μου, τόσα χρόνια με τα σεξουαλικά σου μας έπρηξες. Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με τίποτα πιο σοβαρό στη ζωή σου;".

Κατά καιρούς αναπτύσσω και υποστηρίζω διάφορες θεωρίες. "Όλα στη ζωή γίνονται για το σεξ. Ντύσιμο, στυλ, σπουδές, καριέρες, φιλίες, καλλιέργεια, διαβάσματα, μουσικές, μπλογκς - όλα για να βρούμε κάποιον/κάποια/κάποιους/κάτι να ρίξουμε στο κρεβάτι μας". Άλλη θεωρία: "Όταν καταφέρεις να λύσεις τα ερωτικά σου, έχεις άπειρο χρόνο να ασχοληθείς με ένα σωρό ενδιαφέροντα και αξιόλογα πράγματα. Ντύσιμο, στυλ, σπουδές, καριέρες...μπλογκς".

Αντικρουόμενες οι δύο παραπάνω, όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου, άλλωστε. Είμαι στη φάση που τα 'χω λυμένα (μέχρι νεοτέρας). Μήπως να ασχοληθώ και με τίποτα άλλο; Καλημέρα σας!

9 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χμμμ...αυτό σηκώνει ειδική αντιμετώπιση μέσα από τη στήλη μου What the FAQ? αλλά θα σου πω να κάνεις ό,τι θες. Αν έχεις λύσει ένα θέμα προχώρα, πιάσε το πλέξιμο!

Coffeemug είπε...

Υπάρχει και τρίτη περίπτωση:να μη λύνεται τίποτα από τα παραπάνω οπότε πάλι πιάνεις το πλέξιμο, τα μπλογκς, τις καριέρες και τα συναφή.

aKanonisti είπε...

Εχω μία φίλη... σε ανάλογη φάση....
δικηγορίνα....
και ξαφνικά μου ανακοίνωσε.. πως γράφτηκε στο ανοικτό πανεπιστήμιο... να πάρει πτυχίο Φυσικής....
Εμεινα με το στόμα ανοικτό.... και την ρώτησα γιατί....
"μου αρέσει η κβαντομηχανική..." απάντησε...
"έχει ανάλογα μαθήματα??? να γραφτώ και εγώ..."ρώτησα..
"οχι...αλλά όταν το δήλωσα.. δεν το ήξερα..."
"και τώρα??? τα βγάζεις πέρα με τα μαθηματικά?"
"όχι... αλλά θέλω να δώ αν θα περάσω κανένα μάθημα..."

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Είναι τρελοί οι ρωμαίοι...
και είναι ωραίααααααααα η τρέλα!!!

Green_revenger είπε...

Στο "κάτι να ρίξουμε στο κρεβάτι μας" να υποθέσω πως μπορεί να εννοείς (ας πούμε) ένα ριχτάρι;
Ενδιαφέρουσα θεωρία. Και καθόμουν σαν τον μαλάκα και διάβαζα Zirard ενώ θα μπορούσα να παρακολουθώ μεταμεσονύχτιες εκπομπές για μπουχάρες, μπουχέσες και άλλα τέτοια εδώδιμα αποικιακά.
Ας πρόσεχα.
g r

Kος Μηδενικός είπε...

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του να παλεύει η Λιλή Ζωγράφου με τα Άρλεκιν!!!

Μεταξύ μας πάντα...καλά τα λέει η Λιλή (μεγάλος fan), αλλά η αβάσταχτη και μακρόχρονη επιρροή των "Άρλεκιν" είναι τόσο ανθρώπινη και τόσο καταστροφική...

apos είπε...

Εγώ πάλι από τη Λιλή Ζωγράφου πέρασα κατευθείαν στον Βασίλη Ραφαηλίδη, οπότε με τόσο καμμένο εγκέφαλο, δεν περισσεύει χρόνος ούτε για λίμα.

mermyblue είπε...

τελικά μήπως η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα; θέλω να πω στο ψάχνοντας;
ουφ, Ιθάκη, Άρλεκιν και Λουντέμης...
δεν είμαι στη φάση κ εγώ κ ας μην είμαι Υδροχόος!

irlandos είπε...

Και το διάβασμα και οι σπουδές και τα πτυχία ...
Όλα για το σεξ λοιπόν!
Όλα ??
Όχι !
Το διδακτορικό αποτελεί εξαίρεση.
Δεν γνωρίζω κανέναν που να πήρε διδακτορικό για να κάνει σεξ.
Αντιθέτως, ξέρω κανα-δυο που κάνανε σεξ για να πάρουν διδακτορικό ...

Φιλικά,
Ιρλανδός

chmarni είπε...

Για να παραφράσω και λίγο… Το Sex δε φέρνει την ευτυχία αλλά καλό είναι να υπάρχει.
Τώρα σχετικά με βίπερ, Νόρα κτλ… Δε ξέρω τι γράφανε αλλά σίγουρα στη πραγματικότητα υπάρχουν και οι περιπτώσεις που η κύρία γλεντάει το παλικάρι και μετά γεια σου…
Όσο για την εμμονή μας να ασχολούμαστε με τα σεξουαλικά μας, για εμάς τα αγοράκια υπάρχει η φράση που λέει “Μη σκέφτεσαι με το κάτω κεφάλι”.
@Irlandos… Τι θέμα είχε το ντοκτορά ???

Blog ποικίλης ύλης...

...και μάλλον προβοκατόρικο.