Εγγεγραμμένοι | 9,994,849 |
Ενσωμάτωση | 99.99 % |
Ψήφισαν | 52.63 % |
Ακυρα/Λευκά | 2.54 % |
| 36.65 % | |
| 32.29 % | |
| 8.35 % | |
| 7.15 % | |
| 4.70 % | |
| 3.49 % |
Αυτά είναι τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών 2009 για την ελληνική επικράτεια, έτσι όπως τα δίνει το Υπουργείο Εσωτερικών.
Ο Καραμανλής είπε πως πήρε το μήνυμα, ευχαρίστησε τους Νεοδημοκράτες που τους έχουν μέσα στην καρδιά τους κι ας πήγαν για μπάνιο και υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει το ίδιο βιολί για το καλό του τόπου.
Ο Παπανδρέου "είδε" μεγάλη νίκη και απαίτηση του λαού για εθνικές εκλογές εδώ και τώρα.
Η Παπαρήγα, ελαφρώς απογοητευμένη, δήλωσε πως ο αγώνας συνεχίζεται παρόλες τις αντικομμουνιστικές προβοκάτσιες.
Ο Τσίπρας θεωρεί πως το πρόβλημα είναι εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ και πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους.
Ο Καρατζαφέρης ενθουσιάστηκε - με το δίκιο του, αλλά ξέχασε να ευχαριστήσει κι αυτός τους Νεοδημοκράτες που τον έχουν μέσα στην καρδιά τους και δεν πήγανε για μπάνιο.
Ο Τρεμόπουλος και οι συν αυτώ ανέκραξαν "θαύμα, θαύμα".
Και οι λοιποί υποθέτω πως κάνουν σχέδια για το μέλλον.
Τα συμπεράσματα που βγήκαν από τους επαΐοντες είναι πως νίκησε η αποχή, ωσαύτως και το ΠΑΣΟΚ, τιμωρήθηκε η κυβέρνηση, το ΚΚΕ διατήρησε τις δυνάμεις του, ο ΣΥΡΙΖΑ έφαγε μια φάπα για να μάθει να μην πιστεύει στις δημοσκοπήσεις, οι Έλληνες των αστικών κέντρων φοβούνται τους μετανάστες και, επιπλέον, ενδιαφέρονται για το περιβάλλον.
Ό,τι να 'ναι. Γιατί τα αποτελέσματα επί τοις εκατό δεν λένε πάντα την αλήθεια.
Και ναι, αποχή πλησίασε το 50%. Η αποχή, όμως, δεν έχει καταστατική διακήρυξη και πρόγραμμα για να ξέρουμε τι πρεσβεύει. Κι όπως λέει πολύ εύστοχα και ο apos, αποχή είναι ο τύπος που πήγε για μπάνιο, ο άλλος που πήγε Μύκονο και η γιαγιά που της χάλασε το πι. Συμπέρασμα: η αποχή δεν βγάζει τόσο εύκολα και αβασάνιστα συμπέρασμα.
Όλα τα κόμματα, εκτός του ΛΑΟΣ και των Οικολόγων Πράσινων έχασαν. Δείτε:
Ο Καραμανλής είπε πως πήρε το μήνυμα, ευχαρίστησε τους Νεοδημοκράτες που τους έχουν μέσα στην καρδιά τους κι ας πήγαν για μπάνιο και υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει το ίδιο βιολί για το καλό του τόπου.
Ο Παπανδρέου "είδε" μεγάλη νίκη και απαίτηση του λαού για εθνικές εκλογές εδώ και τώρα.
Η Παπαρήγα, ελαφρώς απογοητευμένη, δήλωσε πως ο αγώνας συνεχίζεται παρόλες τις αντικομμουνιστικές προβοκάτσιες.
Ο Τσίπρας θεωρεί πως το πρόβλημα είναι εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ και πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους.
Ο Καρατζαφέρης ενθουσιάστηκε - με το δίκιο του, αλλά ξέχασε να ευχαριστήσει κι αυτός τους Νεοδημοκράτες που τον έχουν μέσα στην καρδιά τους και δεν πήγανε για μπάνιο.
Ο Τρεμόπουλος και οι συν αυτώ ανέκραξαν "θαύμα, θαύμα".
Και οι λοιποί υποθέτω πως κάνουν σχέδια για το μέλλον.
Τα συμπεράσματα που βγήκαν από τους επαΐοντες είναι πως νίκησε η αποχή, ωσαύτως και το ΠΑΣΟΚ, τιμωρήθηκε η κυβέρνηση, το ΚΚΕ διατήρησε τις δυνάμεις του, ο ΣΥΡΙΖΑ έφαγε μια φάπα για να μάθει να μην πιστεύει στις δημοσκοπήσεις, οι Έλληνες των αστικών κέντρων φοβούνται τους μετανάστες και, επιπλέον, ενδιαφέρονται για το περιβάλλον.
Ό,τι να 'ναι. Γιατί τα αποτελέσματα επί τοις εκατό δεν λένε πάντα την αλήθεια.
Και ναι, αποχή πλησίασε το 50%. Η αποχή, όμως, δεν έχει καταστατική διακήρυξη και πρόγραμμα για να ξέρουμε τι πρεσβεύει. Κι όπως λέει πολύ εύστοχα και ο apos, αποχή είναι ο τύπος που πήγε για μπάνιο, ο άλλος που πήγε Μύκονο και η γιαγιά που της χάλασε το πι. Συμπέρασμα: η αποχή δεν βγάζει τόσο εύκολα και αβασάνιστα συμπέρασμα.
Όλα τα κόμματα, εκτός του ΛΑΟΣ και των Οικολόγων Πράσινων έχασαν. Δείτε:
| ΨΗΦΟΙ 2009 | ΨΗΦΟΙ 2004 | Διαφορά ψήφων |
ΝΔ | 1.655.461 | 2.633.574 | - 978.113 |
ΠΑΣΟΚ | 1.878.696 | 2.083.327 | - 204.631 |
ΚΚΕ | 428.209 | 580.396 | - 152.187 |
ΣΥΡΙΖΑ | 240.865 | 254.447 | - 13.582 |
ΛΑΟΣ | 366.562 | 252.429 | + 114.133 |
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ | 178.952 | 40.873 | + 138.079 |
ΛΟΙΠΟΙ | 377.917 | 277.586 | + 100.331 |
Οι επιστήμονες, λοιπόν, έχουν πολλή δουλειά. Γιατί τα αποτελέσματα πρέπει να αναλυθούν και να κριθούν πολιτικά, όχι μαθηματικά.
Τι ψήφισαν αυτοί οι σχεδόν 1 εκατομμύριο άνθρωποι που περιφρόνησαν αυτή τη φορά τη ΝΔ; Πόσοι απ' αυτούς απείχαν; Και γιατί επέλεξαν να τη μαυρίσουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο;
Γιατί το ΠΑΣΟΚ έχασε κι άλλες ψήφους από τις, έτσι κι αλλιώς, λίγες που είχε πάρει το 2004;
Ευθύνεται ο πανευρωπαϊκός καταποντισμός της σοσιαλδημοκρατίας ή εσωτερικοί παράγοντες; Ποιο είναι αυτό το ποσοστό του λαού που θεωρεί τα δύο μεγαλύτερα κόμματα ίδια;
Πώς γίνεται το ΚΚΕ, ένα κόμμα με παραδοσιακά στιβαρό σκληρό πυρήνα οπαδών, να χάνει 150.000 ψήφους; Ήταν περαστικοί και περιστασιακοί στις προηγούμενες εκλογές ή απογοητεύτηκαν τόσο γρήγορα; Μήπως, πεθαίνοντας οι παλιοί, ο σκληρός πυρήνας μαλακώνει; Ή έχει δίκιο για τις προβοκάτσιες η Αλέκα;
Πού πήγαν τα διψήφια ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί τους παραμύθιαζαν τόσον καιρό; Ευθύνεται, όντως, η πολυφωνία στο εσωτερικό του ή το γεγονός πως αδυνατεί να επιδείξει αξιοπιστία και συνέπεια; Και, στο φινάλε, οι μόλις 13.500 ψήφοι που έχασε δεν είναι και τόσες πολλές. Μήπως τα πάει μια χαρά;
Τι τρέχει με το ΛΑΟΣ; Κέρδισε τους τσαντισμένους Νεοδημοκράτες ή τους ξενοφοβικούς των αστικών κέντρων; Μήπως απλώς έπιασε το τρελό πρόμο που του κάνει η λαϊκίστικη τιβί μας;
(Λίγο προκατειλημμένη με βρίσκω, μάλλον δεν θέλω να το πιστέψω).
Για τους Οικολόγους Πράσινους έχω πάρα πολλές απορίες. Θα περιμένω, όμως, πριν τις εκφράσω. Γιατί δεν έχω συγκριτικά στοιχεία, ούτε πραγματικά. Θα περιμένω λίγο.
Αυτά είναι περίπου τα δικά μου ερωτήματα. Και τα θέτω. Θα ήθελα πραγματικά να μάθω και τα δικά σας. Ή τις απαντήσεις σας, αν έχετε. Κουβέντα να γίνεται. Μέχρι να κοινοποιηθεί η ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων των εκλογών. Που, για μένα, αυτή είναι που έχει σημασία σ' αυτήν την αναμέτρηση.
ΣΣ Το πινακάκι με τις ψήφους είναι δικό μου. Αν έχω κάνει κανένα λάθος στην αφαίρεση, μη βαράτε!
Τι ψήφισαν αυτοί οι σχεδόν 1 εκατομμύριο άνθρωποι που περιφρόνησαν αυτή τη φορά τη ΝΔ; Πόσοι απ' αυτούς απείχαν; Και γιατί επέλεξαν να τη μαυρίσουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο;
Γιατί το ΠΑΣΟΚ έχασε κι άλλες ψήφους από τις, έτσι κι αλλιώς, λίγες που είχε πάρει το 2004;
Ευθύνεται ο πανευρωπαϊκός καταποντισμός της σοσιαλδημοκρατίας ή εσωτερικοί παράγοντες; Ποιο είναι αυτό το ποσοστό του λαού που θεωρεί τα δύο μεγαλύτερα κόμματα ίδια;
Πώς γίνεται το ΚΚΕ, ένα κόμμα με παραδοσιακά στιβαρό σκληρό πυρήνα οπαδών, να χάνει 150.000 ψήφους; Ήταν περαστικοί και περιστασιακοί στις προηγούμενες εκλογές ή απογοητεύτηκαν τόσο γρήγορα; Μήπως, πεθαίνοντας οι παλιοί, ο σκληρός πυρήνας μαλακώνει; Ή έχει δίκιο για τις προβοκάτσιες η Αλέκα;
Πού πήγαν τα διψήφια ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί τους παραμύθιαζαν τόσον καιρό; Ευθύνεται, όντως, η πολυφωνία στο εσωτερικό του ή το γεγονός πως αδυνατεί να επιδείξει αξιοπιστία και συνέπεια; Και, στο φινάλε, οι μόλις 13.500 ψήφοι που έχασε δεν είναι και τόσες πολλές. Μήπως τα πάει μια χαρά;
Τι τρέχει με το ΛΑΟΣ; Κέρδισε τους τσαντισμένους Νεοδημοκράτες ή τους ξενοφοβικούς των αστικών κέντρων; Μήπως απλώς έπιασε το τρελό πρόμο που του κάνει η λαϊκίστικη τιβί μας;
(Λίγο προκατειλημμένη με βρίσκω, μάλλον δεν θέλω να το πιστέψω).
Για τους Οικολόγους Πράσινους έχω πάρα πολλές απορίες. Θα περιμένω, όμως, πριν τις εκφράσω. Γιατί δεν έχω συγκριτικά στοιχεία, ούτε πραγματικά. Θα περιμένω λίγο.
Αυτά είναι περίπου τα δικά μου ερωτήματα. Και τα θέτω. Θα ήθελα πραγματικά να μάθω και τα δικά σας. Ή τις απαντήσεις σας, αν έχετε. Κουβέντα να γίνεται. Μέχρι να κοινοποιηθεί η ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων των εκλογών. Που, για μένα, αυτή είναι που έχει σημασία σ' αυτήν την αναμέτρηση.
ΣΣ Το πινακάκι με τις ψήφους είναι δικό μου. Αν έχω κάνει κανένα λάθος στην αφαίρεση, μη βαράτε!
23 σχόλια:
Νικησε το σύστημα...
Μασήσαν όλοι το παραμύθι της αποχής...
Οχι οτι υπήρχαν φοβερά πρωτοπορειακές προτάσεις... αλλά τέτοια ποσοστά το Λαος.. μόνο στον ύπνο του θα έβλεπε...
Και όμως.. ήταν κρίσιμες αυτές οι εκλογές...και αφήσαμε να μας αντιπροσωπεύουν αντι-φλώροι....
Αγαπητή μου ασθενής
βλέπω σάς προβλημάτισε τό γεγονός ότι αυτός, ό αγέρωχος καί αδούλωτος, λαός γιά μιά ακόμα φορά απεδείχθη προβλέψιμος από τό σύστημα, τό οποίο γιά χρόνια τροφοδοτεί μέ αυταπάρνηση καί ψήφους, αγνής καί άδολης, ηλιθιότητος.
Εμένα, εάν επιτρέπετε,η όλη ψηφοφορία μού θύμισε τήν μανούλα μου πού όταν έκανα καμιά διαολιά πού δέν ήταν αρκετά σοβαρή γιά τά μέτρα της ώστε νά επισύρει τήν ποινή τής τηλεκατευθυνόμενης παντόφλας(φοβερό όπλο γιά όσους ξέρουν)απλά μού έκανε συστάσεις...
Αυτό έκανε καί ό κυρίαρχος λαός συστάσεις, ποικιλοτρόπως, κολυμπώντας,μαυρίζοντας,ακυρώνοντας τό ψηφοδέλτιο του, είτε μέ σαλάμι είτε μέ παπαθεμελή καί βεργή(αυτά γιά τήν αγνή καί άδολη ηλιθιότητα).
Ενα ανησυχητικό συμπέρασμα,όντως, είναι ό "χέρι-χέρι στά χέρια σας σηκώστε με".
Ειλικρινά δέν μέ φόβιζει, σχεδόν, τίποτα, αλλά μπρόστά στήν αγνή καί άδολη ηλιθιότητα σηκώνω τά χέρια ψηλά καί νοιώθω απροστάτευτος.
Όσο γιά τίς 150.000 χαμένες ψήφους επειδή,λόγω επαγγελματικής διαστροφής,παρακολουθώ τά νεκρολόγια σίγουρα δέν πέθαναν τόσοι,παππούδες καί γιαγιάδες, πολύ απλά ό "γερμανός" πάγκαλος έκανε, πολύ καλά οφείλω νά παραδεχτώ, τήν δουλειά του.
Γιά μιά πιό ενδελεχή ακτινογραφία τών αποτελεσμάτων σάς καλώ καί στήν παραμυθούπολη, όπου ελπίζω νά καλύψω τίς όποιες υπολειπόμενες απορίες σας.
Θά κλείσω μέ μία ερώτηση επιδέχεται ποιοτικής ανάλυσης η αγνή καί άδολη ηλιθιότητα??
Τά σέβη μου
Αγαπημένη μου elf.
Καταρχήν ευχαριστώ για την αναφορά. Ξέρεις εγώ έχω ένα κακό: επειδή έχω διπλή καταγωγή, έχω και διπλή μανία με τις θεωρίες συνωμοσίας. Γιατί σε αυτό μοιάζουμε οι έλληνες με τους αργεντινούς. Παρόλα αυτά, προσπαθώ να αντιστέκομαι. Με λύσσα.
Κοινώς, τα ακούω βερεσέ αυτά τα περί προβοκάτσιας και τα ρέστα. Σεβαστή η γνώμη του καθενός, απλά εγώ αντιστέκομαι.
Όπως είπα, το ΚΚΕ και ο ΛΑΟΣ είναι οι μόνοι κερδισμένοι των εκλογών. Γιατί μίλησαν για την Ευρώπη, έτσι όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται. Μπορεί να διαφωνώ και με τους δύο 10000%, αλλά αναγνωρίζω ότι μίλησαν για την Ευρώπη.
Η μεν Αλέκα κουτσά-στραβά τα μπάλωσε. Δεν ξέρω πόσοι οπαδοί της πέθαναν ή αν δούλεψαν οι «προβοκάτσιες», εν πάσει περιπτώσει, τα μπάλωσε, κυρίως γιατί η Αλέκα είναι η Αλέκα.
Και γιατί προφανέστατα υπάρχει ένας κόσμος που δεν αγαπά την ΕΕ και προτιμά να το εκφράσει μέσα από το μόνο κόμμα που στο λέει χωρίς «δηθενιές». Σεβαστόν. Όλα τα άλλα για επιχειρήσεις και τα ρέστα, τα βαριέμαι. Και να σου πω και κάτι, γλυκειά μου; Ας έχει και 400 επιχειρήσεις. Μαγκιά της.
Όσο για τον άλλο, έκανε περίπατο. Και θα κάνει πολλούς ακόμα, γιατί σερβίρει μασημένη τροφή σε πρόθυμα (ή απελπισμένα) στόματα.
Σε φιλώ γλυκά και συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου.
Για άλλη μια φορά, το εργάκι επαναλαμβάνεται στις κάλπες, στα κανάλια, στις αναλύσεις...
Βαρέθηκα. Πρέπει να κάνουμε κάτι πιο ενδιαφέρον θαρρώ.
Γειά σου ξωτικούλα!!!
Μάλλον κατατάχτηκα κι εγώ σε έκείνους που πήγαν στη Μύκονο για μπάνιο!!!
ΧΕΧΕΧΕ!!!!!
Όλοι έχουν πέσει στη λούμπα και αναμασούν έτοιμες απαντήσεις και ερμηνείες.
Τα ΜΜΕ απέδειξαν την ισχύ τους αφού έπεισαν όλο τον κόσμο πως όσοι έκαναν αποχή είχαν πάει για μπάνιο!
Μπορεί να πήγαν και βουνό, δεν ξέρεις!!!
Για μένα, εκτός από ένα μικρό ποσοστό που πήγε για μπάνιο, για το υπόλοιπο υπήρξε συνηδειτότατη επιλογή η αποχή, άσχετα αν μερικοί δεν μπορούν να αντιληφθούν ή να διανοηθούν.
Σκεπτόμενα μυαλά που δεν έχουν εγκλοβιστεί σε κομματικούς μηχανισμούς.
Ας σκεφτούμε και μιά άλλη εκδοχή που κανένα "ανοιχτό" μυαλό δεν φαντάστηκε:
Πως το συντηρητικό 50& ψήφισε και το αντιδραστικότερο 50% απήχε από διαδικασίες ενός συστήματος αντιδημοκρατικού, αλλά με ωραίο περιτύλιγμα!
Ας πέρναγε μόνο σαν σκέψη ρε παιδί μου...λίγο..ίσα...
Τέλος:
ΠΑΣΟΚ: έλαβε την απογοήτευση που έσπειρε επί "μεγάλου" Σιμίτη και που ο Τζώρτζ δεν μπόρεσε να πείσει για κάτι αίσιο (Εμ, αφού το πήρες το δαχτυλίδι θα χορέψεις τώρα)
ΝΔ: έιχε την μεγάλη συσπείρωσή του πυρήνα της.
Να τονίσω πως η φασιστογιαγιάδες των 3 και 60 και να σπάσει το πι τους τό "έτοιμο" και "κλειστό" φακελάκι τους θα το ρίξουν και ας τους πάνε και τέσσερις!
ΚΚΕ: Mπέρδεψε τον κόσμο όταν φώναζε για ανυπακοή στην ΕΕ και γι' αυτό και έχασε και αρκετούς που...απήχαν.
Οι υπόλοιποι υπάκουσαν...
ΣΥΡΙΖΑ: Ξεφούσκωσε! Ούτε τους αναποφάσιστους δεν μπόρεσε να "κλέψει"!
ΛΑΟΣ: Τα προεκλογικά παιχνίδια με τους μουσουλμάνους έπιασαν τόπο.
Μην ξεχνάμε πως στα πρώιμα στάδια του ο καραφσσισμός σου γλυκαίνει τ'αυτιά μ'αυτά που θες να ακούσεις.
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: Δημιούργημα των ΜΜΕ φυσικά που πήρε σίγουρα μερίσιο από κεντρώους ψηφοφόρους περισσότερο του ΠΑΣΟΚ.
Τελικό συμπέρασμα δικό μου:
Η αριστερά είτε το θέλουμε είτε όχι μεταφέρεται έξω από θεσμούς και πλαίσια, έξω από διαδικασίες, στο φυσικό της χώρο, όπου θα έπρεπε να είναι πριν μαντρωθεί!
ΥΓ
Η καραμέλα πως τα δυό κόμματα είναι ίδια να τελειώσει επιτέλους!
Τα οικονομικά όλων (και μιλάω με ΠΑΡΑ πολλούς κυρίως χαμηλόμισθους και συνταξιούχους)ήταν καλύτερα ακόμα και με Θιμίτη!
Είπαμε να πούμε κάτι, αλλά μην παίζουμε και με τη νοημοσύνη μας.
Είναι καλύτερα, αλλά δεν φτάνει...
Τσάο για την ώρα, έχουμε συγκέντρωση στην αμμουδιά!!!
:-DDD
ΥΓ 2
Και συνεχίζω....
ΧΕΧΕ!!!
Σόρρυ για το σεντόνι!!!
Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με τη "γιορτή της Δημοκρατίας" !!!
Απλώς οι μισοί καλεσμένοι δεν ήρθαν στη γιορτή. Και εμείς που πήγαμε τελικά δεν φάγαμε γλυκό.
Γι' αυτό ίσως μας έμεινε μια πικρή γεύση ...
Φιλικά,
Ιρλανδός
Αγαπημένοι μου, συγνώμη που άργησα, αλλά, ως συνήθως, έχω μπλέξει!
Καταρχάς να πω πως πολύ χαίρομαι τα σεντόνια σας, αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν καθόμουν κι έφτιαχνα πίνακες. Με ενδιαφέρουν οι γνώμες σας - εξάλλου αυτή τη δουλειά κάνω: αφουγκράζομαι τους ανθρώπους :-)
Πάμε τώρα:
Ακανόνιστή μου, δεν είμαι σίγουρη πως νίκησε το σύστημα. Ο δικομματισμός έχασε τις μισές δυνάμεις του, κι αυτό δεν μπορεί παρά να είναι εν πρώτοις καλό. Το πως θα το "εκμεταλλευτούν" και αν οι άλλες δυνάμεις είναι μια νέα συζήτηση. Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε με χίλια!
Και δεν ανησυχώ και επί της ουσίας για τον Καρατζαφέρη: νομίζω πως απλώς τσίμπησε τους ΝΔημοκράτες που θέλησαν να διαμαρτυρηθούν - αυτοί, έτσι κι αλλιώς, ελαφρώς κρυφοφασίστες είναι.
Εγώ είμαι αισιόδοξη. Ειλικρινά.
Γιάννη μου, θεραπευτή μου, χαθήκαμε! Πρέπει να επανορθώσουμε πάραυτα, έχουμε πολλά να πούμε.
Φυσικά και διάβασα την ακτινογραφία σου. Επαναλαμβάνω, όμως, αυτό που έγραψα στην Ακανόνιστη: είμαι αισιόδοξη. Μεγάλη μερίδα του κόσμου δεν πήγε να ψηφίσει με προοδευτική λογική. Απαξιώνοντας, εκτός από τα ελληνικά πράγματα, και την ΕΕ.
ΟΚ, ο Πάγκαλος έκανε τη δουλειά του. Μην υποτιμάς, όμως, την έλλειψη πειθαρχίας της καινούριας γενιάς, δεν είναι σαν τους παλιούς κομμουνιστές, είναι κάπως αλλιώς. Κι αυτό λέω πως πρέπει να "ακούσει", να κουβεντιάσει και να απαντήσει το ΚΚΕ. Τα υπόλοιπα από κοντά. Στη γειτονιά μας αυτή τη φορά, έχω καλή πρόταση!
Άπος μου, ξέρεις πως σε διαβάζω, είσαι επίσημος ενημερωτής μου! Για τις θεωρίες συνομωσίας συμφωνώ απόλυτα. Στο φινάλε, ξέρεις σε ποιο γήπεδο παίζεις, πάρε τα μέτρα σου!
Από κει και πέρα, δεν είμαι σίγουρν πως κέρδισε το ΚΚΕ. Εννοείς, σε ποσοστά; Γιατί σε ψήφους έχασε πολλές. Πρέπει να τα πουμε. Φιλιά.
MpinelikoMistress, κι εγώ το λέω σε όλους τους πολιτικοποιημένους μου φίλους: ο κόσμος πια θέλει τα πράγματα γρήγορα και διαρκώς ανανεούμενα. Έτσι είναι το σύγχρονο μάρκετινγκ, αυτό έχουμε μάθει να καταλαβαίνουμε. Ώρα να το καταλάβουν κι αυτοί.
Κίκοπά μου, mea culpa: εγώ θεωρώ πως αυτοί που πήγανε για μπάνιο το κάνανε από άποψη και μάλιστα πολιτική. Και δεν τους παραγνωρίζω καθόλου. Δε συμφωνώ, βέβαια, πια γιατί ακόμα και 10 άτομα να πάνε να ψηφίσουν αυτοί θα βγάλουν κυβέρνηση και δε γουστάρω καθόλου. Αλλά, όπως αποδεικνύεται και στη Λατινική Αμερική (Τσάβες κλπ), οι εκλογές έχουν μια πιθανότητα να αλλάξουν τα πράγματα.
Όσο για το αν περνάγαμε καλύτερα επί Σημίτη, είναι σίγουρο! Από δω και πέρα θα περνάμε κάθε μέρα και χειρότερα.
Γι αυτό τείνω πια προς το να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να μην αφήνω τους άλλους ν' αποφασίζουν.
Τυχεράκηδες: θα αποφασίζω εγώ!!!
Καλές βουτιές!
Ιρλανδέ μου, είμαι πολύ περήφανη για τη γιορτή της Δημοκρατίας! Γλυκό, ναι δε φάγαμε, αλλά δεν πειράζει, βρε: πλησιάζει η ώρα της παραλίας και φοβήθηκαν μη μας παχύνουν!
Φιλιά σε όλους!
Καλησπέρα. Καταρχήν να πω ότι διασκεδάζω απίστευτα με τα τηλεοπτικά show μετά το κλείσιμο των καλπών. Παραγγέλνω πίτσες μπίρες και όλα τα σχετικά παρελκόμενα και αράζω στη tv να απολαύσω τις χεσμένες φάτσες των ηττημένων και το γελοίο - Αλαζονικό ύφος των νικητών.
Περί αποχής. Εάν ρωτούσαμε τα 2 εκατομμύρια των πολιτών που απείχαν, υποψιάζομαι ότι θα λαμβάναμε 2 εκατομμύρια διαφορετικές απόψεις. Εγώ για παράδειγμα απείχα γιατί δε μπορούσα να ταξιδέψω 504 χλμ για να ψηφίσω. Όταν πήγα στο δήμο που διαμένω εδώ στην Αθήνα για να δω τη διαδικασία που απαιτείται, με παρέπεμψαν σε 5 διαδοχικά γραφεία όπου το 5Ο με ξαναπαρέπεμψε στο 1ο. Στο τέλος τα πήρα, είπα να πάνε να γ… και συνέχισα στη δουλειά μου. Αλλά σε ένα τηλεοπτικό Panel χθες ο Κος Πάγκαλος έλεγε ότι οι πολίτες που δε πήγαν να ψηφίσουν είναι κακοί πολίτες. Και εγώ αναρωτιέμαι τι είναι οι πολιτικοί που τα τελευταία 35 χρόνια, διαμόρφωσαν στην Ελλάδα καταστάσεις γραφειοκρατίας και δημοσιουπαλληλισμού όπως αυτή που περιγράφω παραπάνω;
Και κάτι τελευταίο. Χωρίς να εκφράζω καμία κομματική πεποίθηση, έχω την εντύπωση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε τα @@ του για τη στάση που κράτησε στα γεγονότα του Δεκεμβρίου. Αντίθετα φοβάμαι ότι το ΛΑΟΣ ενισχύθηκε για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Και εδώ τίθεται το (φιλοσοφικό) ερώτημα, τι είδους πολίτες είμαστε; Και απαντώ ο ίδιος. Συντηρητικοί, ξενόφοβοι με μοναδική έγνοια μην και πληγεί κανένα από τα μικροαστικά μας δήθεν δικαιώματα και μη τυχών καμιά ξώφαλτση πέτρα μας σπάσει κανένα τζάμι από το κολομάγαζο μας.
Σταματάω εδώ γιατί με έπιασε η γκρίνια και δε μου πάει
επιτέλους ερωτήματα και όχι βαρύγδουπη ανάλυση.
δεν μου κολάν τα νούμερα!
δεν μου κολαν τα νούμερα!
Αποχή δεν είναι μόνο ο τύπος που πήγε για μπάνιο, ο άλλος που πήγε Μύκονο και η γιαγιά που της χάλασε το πι....Πως γίνεται να θεωρούνται ηλίθιοι, αδιάφοροι και παρτάκιδες και να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι όλοι - ένα σχεδόν 50% του εκλογικού σώματος ? Δεν είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό για να υποτιμάται τόσο ? Γιατί το "όχι" ως απάντηση σε όλους τους υπευθυνοανεύθυνους ερμηνεύεται ως σταρχιδισμός ? Ανήκω σ' αυτούς που αρνήθηκαν την συμμετοχή τους σ' αυτά τα "κοινά" και δεν πήγα για μπάνιο στη Μύκονο ή αλλού, ούτε μου χάλασε το πι...
@elf...
Οι χθεσινές ειδήσεις.. με το υπουργικό συμβούλιο... έδειξε πως δεν έχασε τίποτα ο δικομματισμός... και δεν έγινε τίποτα καλό...
Το πρώτο νομοσχέδιο που θα ψηφίσουν.. είναι αυτό με τις κουκούλες...
Αρα... με την αποχή τους οι "συνειδητοποιημένοι" ηλίθιοι... δυνάμωσαν την άκρα δεξιά....
Είναι σαχλαμάρα να μιλάμε για ποσοστα...
80% τηλεθέαση έχει η γιουροβίζιον.. ..
Όλες αυτές οι αναλύσεις...Συγγνώμη παιδιά αλλα δεν βρίσκω κάποιο ιδιαίτερο νόημα...Είναι σαν να κάνεις ανάλυση business plan σε οίκο ανοχής...Πάντως η διαδικασία προβληματισμού των περισσοτέρων δεν είναι κατακριτέα (εννοείται ίσα, ίσα)μιας και κρατά κόντρα στη μόδα των καιρών το μυαλό ζωντανό.Εγώ πάλι κλείνω τώρα την αναφορά γρήγορα,γρήγορα και περιμένω την επανάληψη του Λαζόπουλου για να καταναλώσω λαίμαργα την σοφία του και τη μασημένη σκέψη του μιας και οι δικές μου ικανότητες περιορίζονται μόνο στο να χειροκροτώ σαν χάνος στο άκουσμα του και να νιώσω κι εγώ λίγο το πως είναι να είσαι ευαισθητοποιημέμος πολίτης...
Αγαπημένη μου Tsouxtra,
Το αν θεωρούνται ηλίθιοι αυτοί που δεν πήγαν να ψηφίσουν είναι δική σου κρίση. Προσωπικά επειδή αναφέρεσαι σε εκφράσεις που χρησιμοποίησα και τις ανέφερε η elf, δεν είπα ποτέ ότι όποιος δεν πάει να ψηφίσει είναι ηλίθιος. Για μένα είναι άξιος της τύχης του, αλλά όχι ηλίθιος.
Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα και στη συνέχεια να το πιπιλάμε σαν καραμέλα, όταν πίσω από τον κόσμο που δεν πάει να ψηφίσει υπάρχουν 200 διαφορετικοί λόγοι.
Και μιας και μιλάμε για το ποσοστό αποχής: για να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση περί αποχής, πρέπει πρώτα να αποφασίσουμε να φτιάξουμε εκλογικούς καταλόγους. Να ξέρουμε δηλαδή για τι πράγμα μιλάμε. Εδώ δεν υπάρχουν εκλογικοί κατάλογοι. Αυτό που υπάρχει είναι το κατεβατό όλων των Ελλήνων πάνω από 18 ετών. Αυτό δεν είναι εκλογικός κατάλογος.
Θα δώσω ένα παράδειγμα και είμαι βέβαιος ότι πολλοί έχουν αντίστοιχα. Στην οικογένειά μου (καθότι ολίγον ξένος και ο ίδιος) έχω 4 τουλάχιστον ανθρώπους που είναι στους εκλογικούς καταλόγους της Ελλάδας, αλλά δεν ζουν στην Ελλάδα εδώ και 23-45 χρόνια. Αυτοί είναι ποσοστό αποχής; Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εκλογικοί κατάλογοι για τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που ζουν σε Γερμανία, Αργεντινή, ΗΠΑ, Αυστραλία κλπ?
Τότε λοιπόν θα ξέρουμε γιατί μιλάμε, πόσους και ποια είναι η αποχή, η γριά με το Π και η Super Paradise.
Αυτά έτσι για να μην υπάρχει λάθος εικόνα.
Σε φιλώ γλυκά.
Αγαπητέ apos
Σ' αυτή τη χώρα έχουμε ένα εξαιρετικό ταλέντο στο αβάδιστο και αβασάνιστο "τσουβάλιασμα". Χαρακτήρισαν ανεύθυνους και ηλίθιους όσους απείχαν, όλοι όσοι δεν μπορούν να δεχθούν οτι υπάρχουν και κάποιοι που σκέφτονται αλλιώς. Εκτός κι αν σ' αυτή τη χώρα πλέον δεν έχουν το δικαίωμα.... Όσο για την απουσία σοβαρών εκλογικών καταλόγων, συμφωνώ, αλλά θέλω να σημειώσω οτι οι εκατοντάδες των Ελλήνων που ζουν σε Γερμανιά, Αργεντινή κτλ ζούσαν εκεί και στις προηγούμενες εκλογές και στις πριν απο τις προηγούμενες....23-45 χρόνια όπως είπες, όταν η αποχή δεν άγγιξε αυτό το ποσοστό. Αν όποιος απείχε (όχι για να πάει για μπάνιο) είναι άξιος της τύχης του, αυτός που ψήφισε Κωστάκη ή Γιωργάκη (ή Καρατζαφέρη - ακόμα χειρότερα) ποιάς αμνησίας ακριβώς είναι φορέας ? Όταν γίνεται σύγκριση των εκλογών με την.... Γιουροβίζιον (!) ποιοί είναι άραγε οι "συνειδητοποιημένοι" ηλίθιοι τελικά ? Το ερώτημα είναι ρητορικό . Το θέμα είναι σοβαρό και πάει να γίνει ...ανάθεμα ,αφού στο μυαλό μερίδας του κόσμου και στις πράξεις του ξυπνούν συμπεριφορές που μας γυρνάν πολλά χρόνια πίσω. Ξενοφοβία και ρατσισμός κάτι τέτοιες καταστάσεις εκμεταλεύονται. Αν παρεξήγησα τα όσα έγραψες και ανέφερε η elf , ζητώ συγνώμη. Η γριά με το Π και η Super Paradise υπήρχαν και πριν απο τις εκλογές. Και αυτούς δεν τους λές αποχή !
Τις καλημέρες μου !
Good morning, everybody! Βλέπω συνεχίζετε την κουβέντα χωρίς εμένα: καλά κάνετε, εγώ αυτόν τον καιρό ζω ένα οικιακό δράμα που έχει σοβαρό αντίκτυπο και στη θέση μου περί ζωής, ανθρώπου, φύσης κλπ - λεπτομέρειες σε επόμενο ποστ, μπας και μου βρείτε και καμιά λύση.
Παρόλα αυτά θέλω να ξεκαθαρίσω τα εξής:
Το μπλογκ γράφει ψηλά-ψηλά πως είναι μάλλον προβοκατόρικο κι αυτό σας παρακαλώ να το λαμβάνετε σοβαρά υπόψη. Τις συντριπτικά περισσότερες φορές υπερβάλλω ώστε να προκαλέσω περισσότερη και εντονότερη συζήτηση.
Από κει και πέρα, προφανώς δεν ήμουν σαφής. Αυτές που περιγράφω είναι 3 διαφορετικές κατηγορίες αποχής και "αποχής":
Όσοι "πήγαν για μπάνιο" το επέλεξαν και αυτό είναι σίγουρα μια πολιτική επιλογή - απλώς δεν μπορείς να την αναγνωρίσεις γιατί δεν είναι συμπαγής, ο καθένας επέλεξε να απέχει για δικούς του λόγους.
Όσοι "πήγαν Μύκονο" ανήκουν σε μια μεγάλη κατηγορία που ούτε καν κατάλαβε πως γίνονται εκλογές, και είναι κάμποσοι. Εδώ δεν μιλάς για επιλογή, αλλά για καθαρή βλακεία.
Και "η γριά που της έσπασε το πι" ανήκει στην κατηγορία αυτών που δεν μπόρεσαν να πάνε - κι αυτοί είναι πολλοί και οι λόγοι είναι είτε γραφειοκρατικοί (βλ. chmarni) είτε οικονομικοί - ξέρετε πόσοι προτίμησαν να μη μετακινηθούν σκεφτόμενοι τα έξοδα (εκπαιδευτικοί, φοιτητές κλπ);
Και για να τελειώνω:
Δεν φοβάμαι τον Καρατζαφέρη, πήρε απλώς κάποιους έξτρα διαμαρτυρόμενους ΝΔημοκράτες. Όχι ότι δεν υπάρχουν έλληνες φασίστες, απλώς ελάχιστοι το παραδέχονται.
Και τα ποσοστά των εκλογών, όπως και αυτά της τηλεθέασης της Γιουροβίζιον και του Λαζόπουλου, μετριούνται επί των ψηφισάντων και των ανοιχτών δεκτών.
Υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι εκεί έξω που δεν συμμετέχουν (συνειδητά ή όχι) σ' αυτό που πλασάρεται ως mainstream. Αυτοί είναι πολλοί, σε δυναμικές ηλικίες και κατά τη γνώμη μου με πράγματα να πουν και να προσφέρουν
Το στοίχημα για τις "προοδευτικές", "αριστερές", όπως θέλετε πείτε τις, πολιτικές δυνάμεις είναι να βρουν τον τρόπο να τους απευθυνθούν.
Εγώ πάντως συνεχίζω να κυκλοφορώ αισιόδοξη.
Φιλιά σε όλους. Πάω να συνεχίσω μια γενοκτονία που έχω αφήσει στη μέση.
Να προσθέσω και κάτι για τον δικομματισμό από έρευνα που έκανε το Πρόσωπο (με μεταπτυχιακό στην πολιτική ανάλυση, το λέω για την εγκυρότητα του πράγματος):
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ στις Ευρωεκλογές του 1984 είχαν μαζέψει 4.743.059 ψήφους σε σύνολο 7.790.309 εγγεγραμμένων.
Το 2009 πήραν 3.655.226 σε σύνολο σχεδόν 10 εκατομμύρια.
Δεν είναι κι άσχημα.
@Tsouxtra...
όταν μπορέσεις να κάνεις αναγωγή.. και να σκεφτείς πιο ανοικτα... θα καταλάβεις και τι διαβάζεις...
Ως τότε... παίζε το πιο σεμνά... ή απλά κάνε μόκο...
γιατί ότι σε ορισμένους δεν περνάει η προσποιητή μαγκιά .... ουτε το ρητορικό "Δήθεν"
Ενας ηλίθιος είναι πάντα ηλίθιος... ακόμα και όταν δηλώνει συνειδητοποιημένος....
Δυστυχώς δεν υπάρχουν Πι για το μυαλό... να σου έκαναν ένα δώρο...
Σόρυ elf...
αλλά μου την σπάνε οι αναπάντητες ρητορικές γαμω-ερωτήσεις....
elf,
ακριβώς επειδή το blog είναι προβοκατόρικο, συμμετέχουμε και δίνουμε το παρών με ευλάβεια.
tsouxra,
Συγγνώμες δεν είναι απαραίτητες, κουβέντα κάνουμε, απόψεις αντάλλασσουμε. Τουλάχιστον αυτό μπορούμε να το κάνουμε ακόμα.
Σε ξαναφιλώ γλυκά.
Αγαπητή Elf, σε πολλά σημεία συμφωνούμε!
Οι δικές μου εντυπώσεις...
http://rizobreaker.blogspot.com/2009/06/blog-post_10.html
@aKanonisti...
Βαριέμαι απίστευτα αυτό το "παιχνίδι" σου, με κουβέντες σε τέτοιο ύφος. Αφ' ενός δεν σε γνωρίζω,(ούτε θέλω να σε μάθω)και αφ' ετέρου ούτε εσύ με ξέρεις, οπότε καλό θα ήταν να προσέχεις λίγο παραπάνω αυτά που λές. Απλοί κανόνες καλής συμπεριφοράς και μάλιστα όταν αυτός ο χώρος δεν σου ανήκει. Επιπλέον δεν έχω μάθει να χτυπάω προσοχές και δεν θ' αρχίσω με την... εξοχότητά σας !
Κράτα λοιπόν τις υποδείξεις σου (περι μόκο, σενότητας κτλ ), τις ψιλοαπειλές, τα Π και το "ανοιχτό" μυαλό σου. Μη σου τα στερήσω !
Κάθε πρόταση και αυτοαναίρεση...
Κάθε λέξη και ένα ψέμα...
Ασε ρε κοπέλα μου τις απειλές..και απλά μείνε στην πίκρα ...και στα Δήθεν σου....
Τι να στερήσει, η στερημένη???
Δημοσίευση σχολίου