Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Εις μνήμην!

Το καλοκαίρι 2008 έφτασε στο τέλος του. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε και εις άλλα με υγεία.


Προχτές βγήκαμε με τη wilma να κάνουμε μια σύντομη ανασκόπηση.


Σταυροπόδι πάνω στα ψηλά σκαμπό και με τις μαργαρίτες ν’ ανθίζουν στη μπάρα, καταλήξαμε πως αυτό που μας κρατάει σώες κάθε χρόνο είναι οι σταθερές των καλοκαιριών μας που αντέχουν αιώνια.


Το ότι έχουμε η μια την άλλη – αυτό ήταν το 22ο κοινό μας καλοκαίρι. Δεν είναι λίγο.


Το ότι μας συμβαίνουν πάντα αναπάντεχα πράγματα για να ‘χουμε να λέμε.


Το ότι 22 χρόνια τώρα συζητάμε για το ίδιο διαχρονικό θέμα..

(- Τους άντρες; - Όχι, το Κυπριακό.)


Είναι ωραίες οι σταθερές αξίες της ζωής. Να ‘χεις κάπου να γείρεις το μυαλό σου όταν τρελαίνεται.


Και προς το τέλος της βραδιάς, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε από κοινού τη σημερινή ανάρτηση στο τέλος του καλοκαιριού μαζί με τη χαρακτηριστικότερη και σταθερότερη όλων των καλοκαιρινών αξιών:

Την εικόνα ενός μαυρισμένου ατίθασου αγοριού που βγαίνει απ’ το νερό γεμάτο αυτοπεποίθηση.


Ladies and gentlemen, στη μνήμη του καλοκαιριού 2008,

ο Matthew Mc Conaughey!







ΥΓ1 Sorry guys, αλλά μπαίνουν και γυναίκες στα μπλογκς και μας έχετε τσακίσει στις Μόνικες.

ΥΓ2 Sorry κορίτσια, πάω μια στιγμή να του ρίξω μια πετσετούλα μην πουντιάσει.

31 σχόλια:

Λούσυ είπε...

Αγαπητές φιλεναδίτσες θα θελα να μουν κι εγώ στην παρέα να καταθέσω αποψεις για το Κυπριακό... Τώρα ο τύπος στη φωτό πρέπει να είναι ο ναυαγός το επόμενο καλοκαίρι, μετά την αποφυλάκισή του απ το ερημονήσι. Εστρωσε κοιλιακούς, σένιαρε το μουσάκι και βουρ στην παραλία να πάρει το άχτι του. Κυρίες και κύριοι καλο χειμώνα

wilma είπε...

μα πάρα πολύ ωραία ανάρτηση! που το σκέφτηκες βρε!

elf είπε...

@ Λούσυ: Ο τύπος, Λούση μου, είναι σταθερή αξία! Στα πλαίσια του νέος, ωραίος και ανώδυνος, αν με εννοείς.

Όσο για την παρέα, την επόμενη φορά είσαι, φυσικά, καλεσμένη!



@ wilma: Έλα ντε! Είναι που 22 χρόνια τώρα, τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται!

Laplace είπε...

Βρε κοριτσια,συγνωμη αν γινομαι αδιακριτος η αν πεταω μια συγκλονιστικη κουταμαρα,αλλα τοσα χρονια ακομα δεν εχετε βρει τον ανδρα της ζωης σας?τι λετε 22 χρονια για ανδρες πια? :P :P :P

elf είπε...

@ laplace78: Καλό μου, αθώο μαγικό ρομπότ, τα προβλήματα ξεκινάνε όταν τον βρεις! Εκεί να δεις κουβέντα!!!
Καλό φθινόπωρο, ρομποτάκο.

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

αφησε την την πετσετουλα στην ακρη καλη μου..............δεν πουντιαζει το μωρο.........ασ΄το γιατι οντως μας εχουν πειξει με τις Μονικες!!!!!!χαχαχαχαχα!!!!!!

dr.SeenG είπε...

Μόνικα; Ποια Μόνικα; Ε όχι! Και σιγά τον τύπο μωρέ... Που με φόρεσε και το κίτρινο βραχιολάκι... ο αξύριστος. Ο λαπάς! Και η θάλασσα φαίνεται βρώμικη... Πόσο καιρό είχε να κάνει μπάνιο;
Στη φωτογραφία τι προσπαθεί να κάνει; Να δείξει που τον έχει γραμμένο τον παπαράτσι; :P
Για να πάω και από την άλλη να της τα σούρω :P

aKanonisti είπε...

Μην του δώσεις πετσέτα!!!!
Αστον να πουντιάσει...να του κάνουμε εντριβη!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
Πολύ μου άρεσε η φωτό...αχ...
είναι θεός ο άτιμος...

Μερακλίδικο το σημερινό ποστ...

Υ.Γ.Σε ποιό μπαρ συχνάζει?? Ξέρουμε τίποτα???
Χαχαχαχαχαχαχα να την στήσουμε εκει...για τα επόμενα 22 έτη...

elf είπε...

@ EKATH: Μεγάλη μου τιμή, μεγίστη! Νομίζω είσαι η πρώτη θεά που επισκέπτεται το μπλογκ μου.

Λες να το αφήσω ξέσκεπο το μωρό; Δεν έχεις κι άδικο, καλοκαίρι είναι ακόμα!
Καλώς μας ήρθες!

elf είπε...

@ dr.Seeng: Γιατρέ μου, δε σε πιστεύω! Αφού ξέρεις πως αν είχα ανάλογη δική σου φωτογραφία θα σε προτιμούσα. Το ίδιο κι οι αναγνώστριες, τις διαβεβαιώνω πως είσαι χίλιες φορές καλύτερος!

Μη μας τον γλωσσοτρώς τώρα και τον ματιάσεις, οι σταθερές αξίες χρειάζονται στη ζωή. Σε φιλώ!

@ aKanonisti: Πιστεύεις πως όταν διάλεγα τη φωτογραφία μόλις είχα διαβάσει το ποστ σου και σε είχα στο μυαλό μου;

Μερακλίδικο, indeed, και ελπίζω να σου φτιάξαμε λίγο το κέφι.

Δυστυχώς, δεν ξέρω πού συχνάζει ο θεός - αν ήξερα πολύ ευχαρίστως να το μοιραζόμουν μαζί σας - χα χα χα χα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩ ΟΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ !
(Κορίτσια, ελπίζω να μη μείνουμε εκεί. Εχει και ο χειμώνας τις..αξίες του...)

dr.SeenG είπε...

http://s276.photobucket.com/albums/kk22/drseeng/?action=view&current=DSC02137.jpg

Το έστειλα κι από δω. Θέλω να το δει η Ακανόνιστη οπωσδήποτε!!! :P

aKanonisti είπε...

elf...
η αληθεια είναι πως μου την φτιάξατε...
Χαχαχαχαχαχαχαχα
(ειδικα το μικρό σημείο που φαίνεται στην υπέροχη καλλιτεχνική φωτό.. που δεν εχει μαυρισει... αχ....)

dr seeng...
Δεν θα την δω...
Δεν θα την δω...
Ειμαι ηθικό πλάζμα εγω.. και δεν βλεπω πορνογραφία στο νετ...
Οκ???
Δεν θα με παρασυρεις στον βουρκο...
Θα κάτσω εδω... να χαζεύω τα "καλλιτεχνικα"...

wilma είπε...

elf πρέπει να αλλάξουμε φωτό μου φαίνεται

chmarni είπε...

Ορίστε, και ύστερα λένε ότι εσείς οι γυναίκες διεγείρεστε εγκεφαλικά...

elf είπε...

@ houlk: Μέσα είσαι! Περιμένουμε προτάσεις, θα αξιολογηθούν αναλόγως προσόντων. Καλλιτεχνικής αξίας, δηλαδή...:-)

elf είπε...

@ dr.Seeng & aKanonisti: Γιατρέ μου, άργησες, στα είπα και στης wilma's. Αν και μου φαίνεται ότι θα ακολουθήσω την προτροπή της Χουλκ, ωραία αγόρια και για το χειμώνα. Βάζεις υποψηφιότητα για mr. September!!!

Ακανόνιστη, να τη δεις.
Το σημείο που λες είναι όλη η σημειολογία της πόζας, αχ θα συμφωνήσω...

Να σας πω και στους δύο: αν μου το κάνετε τσατ εδώ μέσα θα σας βγάλω τα αυτιά! :-)

elf είπε...

@ wilma: Λες να βάλουμε του ντόκτορ ή κανένα τελείως γυμνό;


@ chmarni: Ποιος τα λέει αυτά, βρε;

Spy είπε...

Σιγά μην τα γράφω στέρεο!
Nα πάτε στη φίλη σας να τα διαβάσετε...

(τσουρέκια με τον Mάθιου...)

ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

..ενεός ερίτιμος τώ όντι η περίπτωσις σας είναι κλινική
μετά τό εκπάγλου κάλους λήμμα "..άπαρτη.." στίς μικροαστές τώρα αυτό τό.."mathew.." άμεσα σέ διανυκτερεύον φαρμακείο τό σκεύασμα ακούει στό όνομα "sofronistyl" καί θά βοηθήσει νά βγάλετε τήν νύκτα...τό πρωϊ χωρίς ραντεβού στά εξωτερικά ιατρεία ναι?

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

ένα ωραίο ανδρικό σώμα είναι μια αξία που δεν χάνεται όυτε στο πέρασμα των αιώνων!

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο! Ελάτε βρε κορίτσια, λυπηθείτε μας, κι είναι και τo τέλος του καλοκαιριού... :D

νατασσΆκι είπε...

Αν και εμένα τα γούστα μου είναι πιο "εγκεφαλικά" πλέον, ένας ωραίος άντρας είναι πάντα...ένας ωραίος άντρας!!!

ότι πρέπει για να ξεκινήσει ο μήνας με χαμόγελο.
(ποιο καλοκαίρι τέλειωσε, βρε κορίτσια; Έχουμε ακόμα, σιγά τώρα!!!)

Να 'στε καλά, Καλό Μήνα!!!
:)))))

elf είπε...

@ Spy: Τα διάβασα, δεν είναι και για στέρεο!
Με κάλυψε η απάντηση/απαντήσεις της φιλενάδας.

Μα τι πάθατε όλοι οι αρσενικοί με αυτή τη φωτογραφία; Οι κοιλιακοί φταίνε; Ή το κίτρινο το βραχιολάκι του;

ΥΓ Ο κήπος είναι βρετανικής τεχνοτροπίας και σκίζει!



@ ΓΙΑΝΝΗΣ: Αγαπημένε μου θεράποντα, ελπίζω να έχεις πειστεί πλέον πως η περίπτωσή μου είναι ανίατη.
Τουλάχιστον όσο κάνει ακόμα ζέστη.
Ελπίζω να συνέρχομαι όσο χειμωνιάζει.

(Είναι και που έκανα διακοπές σε ένα μέρος τίγκα στον συνταξιούχο. Ωραία ήταν, δε λέω, αλλά πολύ sofronistyl κι ούτε ένας Matthew!)

elf είπε...

@ Μαρία Μαγδαληνή: Αααχ!!! Είμαι πολύ συγκινημένη που ήρθες στα μέρη μου! Είσαι, μακράν, η αγαπημένη μου ηρωίδα, θέλει βαρβάτα balls για να "βγαίνεις" με έναν θεό!

Η παρατήρησή σου είναι διπλά εύστοχη αφού κουβαλάει και τη σοφία των αιώνων. Καλώς όρισες, κάτι μου λέει πως θα γίνουμε καλές φίλες!


@ Σουζάνα Χατζηνικολάου: Καλώς ήρθες κι εσύ, υπέροχη παραμυθού! Τυπώνω την ιστορία σου για να μου κάνει συντροφιά τα χειμωνιάτικα βράδια. Και είμαι πολύ χαρούμενη που βλέπω "αδέσποτη" λογοτεχνία να κυκλοφορεί. Και μάλιστα τόσο ωραία!

Δεν σας λυπόμαστε. Ούτε εμάς, άλλωστε. Λέμε να το καθιερώσουμε. Καλώς σε βρήκα!

elf είπε...

@ νατασσούκο: Καλώς επιστρέψατε. Είδα λίμνες και καλοπέραση και ωραίες μουσικές. Είδα και τα πιο "εγκεφαλικά" σου γούστα. Εγώ είμαι ακόμα του ξανθός-μαυρισμένος-ηλίθιος-με κοιλιακούς.
Είναι, μάλλον, που δεν τον πέτυχα πουθενά ολόκληρο καλοκαίρι! Μάλλον συχνάζω στα λάθος στέκια, μου φαίνεται.
Καλό φθινόπωρο, νατασσούκο!

Mara Lisha είπε...

Έλειψα μια βδομάδα και ξεσαλώσατε;
Καλό μήνα ξωτικό μου!
Ωραίος άντρας! Ουδέν σχόλιο. Μου αρέσει πολύ η επιλογή σας.
Μου λείψατε πολύ όλοι σας.
Φιλιά :)

Spy είπε...

Άντε, πούντιασε τελικά ο άνθρωπος.
BΓAΛTE TON...!!!
(ο παλιμπαιδισμός σας έχει χτυπήσει πάτο. Tον έχετε και σε αφίσα στο δωμάτιό σας;)

Madame Bovary είπε...

καλό χειμώνα
ωραίο κείμενο :)

elf είπε...

@ Mara Lisha: Αγαπημένη μου, ο παίδαρος εντάσσεται στο σχέδιο "επίσπευση της επιστροφής σου" κι όπως βλέπω τα καταφέραμε!!!
Καλημέρα και καλό μήνα. Μας έλειψες!


@ Spy: Για να τον βγάλω, βρε χρυσέ μου, πρέπει να γράψω κάτι άλλο για να βάλω. Με βλέπετε να προλαβαίνω;

Και όχι, είναι σε φυσικό μέγεθος, αλλά δεν θα το περιέγραφα ακριβώς ως αφίσσα, έχει περισσότερες διαστάσεις στο δωμάτιό μου.
Καλημέρα, γλυκέ μου spy!


@ Madame Bovary: Δεν τ' αφήνεις αυτά εσύ; Που εκτίμησες το κείμενο!

Κοριτσάκι μου, γύρισες ή είσαι ακόμα αλλού;
Θα έχεις και εξεταστική να βασανίζεσαι. Να έχεις κι εσύ καλό χειμώνα. Καλώς μας επέστρεψες!

Tonia Panteli είπε...

Χαχαχα γέλασα! Να στε καλά! Κάθε χρονιά η ίδιες συζητήσεις με τις φίλες είτε τελειώνει το καλοκαίρι είτε ο χειμώνας…αχαχαχχα. Ωστόσο να μη παραλείψω να σχολιάσω το αγόρι της φωτογραφίας μήπως ξέρετε που φτιάχνει αυτό το κορμί? Ή που αγοράζει ανδρικα μαγιο? Πιστεύω σίγουρα από εδώ https://www.notos.gr/andras/rouha/magio/ που αναδεικνύουν τέτχοια κορμιά!

Blog ποικίλης ύλης...

...και μάλλον προβοκατόρικο.