Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΔΕΥΤΕΡΑ

Επειδή την έχω ψυλλιαστεί πως σας αρέσουν τα ποιηματάκια κι επειδή όλο το Σαββατοκύριακο με είχε πιάσει το φευγιό και δεν με είδε το σπίτι μου(ούτε το πισί μου), ξέθαψα ένα παλιό αλλά πάντα επίκαιρο. Και με ηθικό δίδαγμα.


Λες να ‘χασα το χιούμορ μου και κάνω σαν Κατίνα

και σου μαυρίζω την ψυχή με τούτα και με κείνα;

Πού πήγες, πού κοιμήθηκες, πού νυχτοπερπατούσες,

ποια έβλεπες στον ύπνο σου και ποια όταν ξυπνούσες;


Μα σήμερα ξημέρωσε ολόλαμπρη η Δευτέρα

και σκέφτηκα πως δεν μπορώ την κλάψα όλη μέρα.

Κι αφού τα μούτρα μου έπλυνα κι έβαλα καφεδάκι

γελώντας μονολόγησα «σιγά το γκομενάκι»!


Τέλος η γκρίνια, μάτια μου, το έχω καταλάβει

- κι ας λένε πια πως το «γνωστό» σέρνει κι ένα καράβι.

Ο ταξιδιάρης γκόμενος όσες φορές κι αν παίξει

διαλέγει πάντα το σκαρί που θα τον ταξιδέψει!



Ρένα Βλαχοπούλου κλασική. Γιατί, συν τοις άλλοις, έχω στενάχωρη καρδιά, σεκλέτια δε χωρούνε. Άντε καλή βδομάδα!



19 σχόλια:

chmarni είπε...

Ωραίο το ποίημα και διδακτικό.
Λέω να τυπώσω μερικά αντίγραφα για να έχω μαζί μου. Έτσι όποτε θα γνωρίζω κάποια κοπέλα που θα με ενδιαφέρει, θα τις δίνω ένα από τα αντίγραφα να το έχει για οδηγό...
Εύχομαι καλή εβδομάδα !!!

Laplace είπε...

οντως καλο κ διδακτικο..καλησπερες κουκλα

Christina Noe είπε...

Γειά σου ρε Ελένη με τα ωραία σου!!!!
Καλή βδομάδα!!
Φιλιά πολλά!!

elf είπε...

Αγόρια, χαίρομαι που σας άρεσε.
Μπορώ να σας το τυπώσω και να επισυνάψω συστατική επιστολή με τα οφέλη του χιούμορ και του γέλιου στις ερωτικές σχέσεις. Θα σκίσετε!

Γειά σου κι εσένα, κούκλα! Μου 'λειψες. Να δω πότε θα σε δω.

wilma είπε...

Ελένη πόσα τέτοια έχεις? πότε τα έγραφες? Αφού δεν βάζαμε κώλο κάτω στο Λύκειο, πότε σου ερχόντουσαν αυτά? την ώρα του μαθήματος? θα το πω στον Χοσέ.

beth είπε...

χαχαχ
«σιγά το γκομενάκι»

πολύ σωστά!! πολύ ωραία περιγραφή της γνωστης αυτης καταστασης

elf είπε...

@ wilma: Κοριτσάκι μου, δεν είναι τόοοσο παλιό, αυτόν τον αιώνα γράφτηκε, αν και δεν είχα γράψει λίγα και εν ώρα σχολείου.
Τώρα που θυμήθηκες τον Χοσέ, θυμάσαι και το αριστούργημα που του είχαμε φτιάξει στον ρυθμό του "δεν ξαναβόσκω άλλες βουβάλες" και το τραγουδούσε όλο το Λύκειο; Δεν μπορώ να το βρω πουθενά, μήπως το είχαμε σημειώσει σε κανένα δικό σου βιβλίο;

@ beth: Αυτό είναι φιλισοφία ζωής, μικρή μου - όλα τα γκομενάκια είναι "σιγά τα γκομενάκι". Αλλιώς, δεν θα την έβγαζα καθαρή! ;-)

fpboy είπε...

xi,xi, πολύ καλό!!!

kikop80 είπε...

Βασικά αρχίζω με τη διαπίστωση πως χρειάζομαι επειγόντως διακοπές.
Το μηχάνημα δεν δουλεύει καλά τελευταία.
Σίγουρα έχω αφήσει σχόλιο για το post σου... αλλά δεν θυμάμαι αν το άφησα εδώ ή σε άλλο βλόγ!
Το΄χω ξαναπάθει!
Τώρα πάω να ψάξω που έχω αφήσει ένα σχόλιο που λέει ότι το νινί το νινί, το νινί σέρνει καράβι, αν δεν το'χεις καταλάβει κατά το μεγαλειώδες άσμα της αηδού Βέρας Λάμπρου!!!

Με τις υγείες μου!
Κλαψ, έχω πρώιμο Τσιζμπέργκερ....
όχι όχι...Σβαρτζενέγκερ....
όχι όχι Οπενχάιμερ.....
όχι μωρέ.....
μα πώς το λένε...???

wilma είπε...

elen μετά από 2 γάμους και 5μετακομίσεις αμφιβάλλω για το αν υπάρχουν κάπου όχι τα βιβλία του λυκείου αλλά ακόμη και το απολυτήριο. εγώ τις βουβαλες δεν τις θυμάμαι, αλλά δεν ξεχνώ το ωραιότατο μπαράκι (κατ'ευφημισμό) που είχαμε σκεφτεί με τους διάφορους τύπους ανδρών. Χρυσές δουλειές θα είχαμε κάνει!

harisheiz είπε...

χαχαχα... τι ωραίο που ακούγεται το "σιγά το γκομενάκι!", και πόσο λυτρωτικό! :)

elf είπε...

@fpboy: Γελάς, ε; Μήπως το θες και συ τυπωμένο συνοδεία συστατικής επιστολής για νυν ή μέλλουσες κοπέλες, όπως ο chmarni; Το χιούμορ σώζει ζωές, αγόρια και κορίτσια - τουλάχιστον τη δική μας. Καλησπέρα fpboy, πολύ χάρηκα που σε είδα.

@kikop80: Σε παρακαλώ πολύ-πολύ, σε ικετεύω, αν βρεις πού έχεις αφήσει το σχόλιο με το νινί στείλε μου το λινκ. Θέλω απελπισμένα να δω το θέμα του ποστ! Όντως, παιδί μου, το 'χεις κάψει τελείως. Να πας διακοπές!!!!

@wilma: Μια π' τα ίδια, φιλενάδα, αλλά τα βιβλία που γράφαμε τα πονήματά μας είναι τα πρώτα που μπαίνουν στις κούτες! Αυτό με το "μπαράκι" που λες, ήταν η φάρμα με τους άντρες; Να φραντσάιζ, βρε, που ψάχνουμε από δω κι από κει!

@harisheiz: Αγαπητέ μου, όπως λέω και στη beth, που είναι μικρό παιδί και μαθαίνει, όλα τα γκομενάκια είναι "σιγά το γκομενάκι". Στάση ζωής - όσο μας παίρνει ακόμα...

Mara Lisha είπε...

Elf, Wilma ξεθάψτε ότι περισσότερο μπορείτε…
Οι fun θέλουν, κι άλλο, κι άλλο…
Αγαπημένο «Ο ταξιδιάρης γκόμενος όσες φορές κι αν παίξει
διαλέγει πάντα το σκαρί που θα τον ταξιδέψει» :) :) :)

elf είπε...

@ Mara Lisha: Αχ, αγαπημένη μου, αν αρχίσουμε με τη wilma δεν σταματάμε ποτέ. Το σπουδαίο είναι πως η καθεμιά έχει συγκρατήσει άλλες λεπτομέρειες από τις ιστορίες και λιποθυμάμε από τα γέλια.
Όσο για τον στίχο που σε "άγγιξε", ήμουν σίγουρη πως θα ήταν αυτός! ;-)
Καλημέρα!!!

beth είπε...

pou eisai su??
γιατί νιώθω την απουσία σου?

Ελ Μακαρόνιους είπε...

καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια σε όλους.

kikop80 είπε...

Καλημέρα elf!
Έχεις πρόσκληση!!!

elf είπε...

@ beth: Εσύ, μικρό μου, έχεις επικίνδυνη νοημοσύνη. Ή κληρονομικό χάρισμα. Εδώ είμαι. Απλώς, είμαι και λίγο αλλού. Φιλιά.

@ Ελ Μακαρόνιους: Γεια σου, σύντροφε. Γέλασα πολύ με τη γη σε πενήντα χρόνια. Θα το φτιάξω κι εγώ σήμερα-αύριο. Καλά να περνάς.
ΥΓ Θα πας Πρέσπες;

@kikop80: Επανέρχομαι στο θέμα των διακοπών σου. Να πας επειγόντως! Το έχω παίξει αυτό το παιχνίδι "Δέκα άχρηστες πληροφορίες για μένα". Μου έχεις αφήσει και σχόλιο. Μήπως ήταν για κανένα άλλο ποστ κανενός άλλου μπλογκ; :))

kikop80 είπε...

???
Γκα....γκα....γκα...
Θέλω διακοπές!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blog ποικίλης ύλης...

...και μάλλον προβοκατόρικο.