Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Δέκα άχρηστες πληροφορίες για μένα. Μετά από πρόσκληση της beth.


(Elf και υιός στον φυσικό τους χώρο, το δάσος των Κενταύρων).

1. Λατρεύω τα στενά φορέματα και τα ψηλά τακούνια. Φοράω σχεδόν πάντα τζιν και μποτάκια.

2. Έχω οχτώ χρόνια υπηρεσία στα βαπόρια. Ο πατέρας μου ήταν καπετάνιος και, από ενός έτους που πρωτομπάρκαρα μέχρι την πέμπτη δημοτικού, πήγαινα σχολείο όποτε βόλευε ο ναύλος. Το πρώτο μου ταξίδι ήταν στην Ιαπωνία.

3. Μ’ αρέσει πολύ να χορεύω, αν είναι καλό το ringtone χορεύω και με τις εισερχόμενες.

4. Έχω γίνει εξπέρ στην πληκτρολόγηση, αλλά όταν θέλω στ’ αλήθεια να γράψω παίρνω τετράδιο και μολύβι. Κατά προτίμηση σε καφετέρια του Κέντρου – το βουητό των ανθρώπων με βοηθάει να συγκεντρώνομαι.

5. Είμαι κλειστοφοβική, ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι να μην μπορώ να βγω από κάπου.

6. Έμαθα Ισπανικά για να διαβάζω Λόρκα στο πρωτότυπο.

7. Τον τελευταίο καιρό έχω τρελά κέφια, οι συνάδελφοι κάθε πρωί που με βλέπουν να μπαίνω τραγουδώντας στο γραφείο με μουντζώνουν. Δεν μας έχει πιάσει όλους το καλοκαίρι…(ή δεν τραγουδάω καλά).

8. Talking about summer, τα τελευταία χρόνια κηρύσσω επίσημα την έναρξή του φορώντας στο πόδι μου ένα δαχτυλίδι που μου έχει πάρει η Wilma. Παλιότερα φορούσα βραχιόλι στον αστράγαλο, αλλά πια το φοράνε όλες (!).

9. Όταν ντρέπομαι, κατεβάζω τα μάτια και μαζεύω τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί. Ντρέπομαι όταν μου κάνουν κομπλιμέντα.

10. Ζω στα προάστια. Λέω πως, όταν ο γιος μου μεγαλώσει αρκετά ώστε να θέλει να ζήσει μόνος, θα μετακομίσω στα Εξάρχεια.


Και δύο χρήσιμα, στην περίπτωση που γνωριστούμε και κάνουμε παρέα.

1. Συνήθως μαγειρεύω πολύ καλά. Αλλά είμαι εντελώς αφηρημένη και ποτέ δεν θυμάμαι τι υλικά έβαλα στο φαγητό, έτσι καλό ή κακό σπανίως το ξαναπετυχαίνω ίδιο. Μια φορά έφτιαξα σπανακόρυζο και αντί για σπανάκι έβαλα ιταλικά ραδίκια, χωρίς να το καταλάβω φυσικά. Ο άντρας μου, που λατρεύει το σπανακόρυζο και το περίμενε πώς και πώς, δοκίμασε την πρώτη μπουκιά, την κατάπιε και μου είπε χαμογελώντας απελπισμένος:

«Αγάπη μου, είναι το χειρότερο σπανακόρυζο που έχω φάει στη ζωή μου»!

2. Λατρεύω τη θάλασσα. Αν με αφήσεις σε μια παραλία, ανεξαρτήτως εποχής, και ξεχάσεις να έρθεις να με πάρεις, μπορώ να μείνω εκεί για πάντα.

Εγώ καλώ τους: Christina noe, dimitris, giannis, mara lisha και Madame Bovary.

16 σχόλια:

gina είπε...

Πλάκα έχεις!!
φιλικά
g

Christina Noe είπε...

Αυτό με την μαγειρική όλο το ακούω αλλά δεν το έχω δει στην πράξη!!!χαχαχαχαχαχαχα!!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Φιλιά πολλά!

ria είπε...

σε βρήκα τυχαία αλλά μου αρέσει το κέφι σου!

σε ζήλεψα για το ταξίδι στην ιαπωνία!

καλό βράδυ!

wilma είπε...

ελέν τα καλύτερα τους τα έχεις αφήσει απέξω. νομίζω ότι στην περίπτωσή σου θα μπορούσες να διευρύνεις (ξεχειλώσεις) λίγο το παιχνίδι και να γράψεις 465 άχρηστες πληροφορίες. πιστεψέ με θα τις διάβαζαν!

Mara Lisha είπε...

Έξυπνο, μου αρέσει!!!!
Elf, λατρεύω το σπανακόρυζο άρα δεν θα συναντηθούμε ποτέ…
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Σύντομα θα αναρτήσω τις δικές μου άχρηστες πληροφορίες.

kikop80 είπε...

Καλημέρα elf!
Ωραίες αυτές οι άχρηστες πλεροφορίες!!!
Είναι καταπληκτικό να έχεις κέφια και το καλύτερο να τα μεταδλιδεις και σε άλλους (όσοι δεν κολλάνε σκασίλα μας)!!!
Και δημιουργείς "μοναδικά" πιάτα απ' ότι κατάλαβα...ξέρεις, αυτό να το εκμεταλευτείς εμπορικά (λίγη διαφήμιση & πλούτισες....ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΙΑΤΑ ΤΗΣ ELF...ή κάπως 'ετσι..)
XE!
:)

elf είπε...

Να σας πω κάτι, το σπανακόρυζο δεν μπορώ να το πετύχω. Επίσης, τις φακές, τις τηγανητές πατάτες με αβγά και το κοτόπουλο στο φούρνο.
Φτιάχνω, όμως, καταπληκτική παέγια, αρνί με γιαούρτι και μυρωδικά, λαχανικά τουρλού και μπακαλιάρο με κόλιανδρο και δυόσμο.
Γλυκά χάλια - μόνο κέικ λεμόνι.
Επιπλέον, δεν ξέρω να σιδερώνω πουκάμισα, να γυαλίζω ασημικά, ξέρανα μέχρι και τους κάκτους και ξεχνάω να βγάλω τον Άγιο Βασίλη από την εξώπορτα μέχρι τις επόμενες γιορτές - αλήθεια, ακόμα εκεί κρέμεται, όποιος έχει έρθει σπίτι το ξέρει.
Είμαι, όμως, πολύ καλό παιδί πάνω απ' όλα.
Gina και Ria, καλώς ορίσατε, πάντα ευπρόσδεκτες, μην τους ακούτε, κατά βάθος είμαι η Βέφα Αλεξιάδου (με άλλη κουπ).
Christina και Kikop, μόλις δροσίσει λίγο θα σφάξω τον κόκορα και θα τον κάνω κρασάτο. Σας περιμένω!
Mara lisha μου έλειψες, μικρή μου, ελπίζω τώρα να είναι όλα καλύτερα. Ανυπομονώ για τις άχρηστες πληροφορίες σου!
Αγαπημένη μου μαρτυριάρα wilma, σσσσςςς!!! Τα καλύτερα είναι ΙΧ. Και τα κάλλιστα έρχονται!!!

beth είπε...

12 χρησιμες πληροφοριες για να κανεις την elf να σε λατρεψει..
να τις χρησιμοποιησεις με το πιο πονηρο τροπο και να την κανεις να σε αγαπησει...

βεβαια την αγαπανε ουτως η αλλως αυτοι που ειναι γυρω της σωστα?

dr.SeenG είπε...

Λοιπόν...ξεκινάω... (ανάβω και τσιγαράκι)
1. Και πολύ καλά κάνεις!!!
2. Πωωω ζηλεύω... Αν και δεν αντέχω τα πλοία, τέτοια ταξίδια θα τα ήθελα πολύ.
3. Εγώ αρκούμαι στο να χτυπάω παλαμάκια... Χορεύω απαίσια :P
4. Ναι... έτσι κάνω κι εγώ. Άσε που μ΄αρέσει να συλλέγω τα μολύβια μου όταν μικραίνουν...
5. Χμ... αποφεύγεις να μπαίνεις σε ασανσέρ;
6. Έμαθες ξένη γλώσσα για να διαβάσεις έναν συγγραφέα; Τς τς τς...
7. Άστους να μουτζώνουν. Είσαι η χαρά της ζωής :)
8. Είναι φετίχ, όπως και να το κάνουμε...
9. Χαχαχαχα
10. Εξάρχεια; Είναι καλά εκεί;
+1. Χμ... ετοίμασε παστίτσιο, έρχομαι...
+2. Να φέρω κουβέρτα για το βράδυ; :P

elf είπε...

Beth, my love, αυτό με τον πονηρό τρόπο πρέπει να είναι το κλειδί, ε;
Δεν ξέρω αν μ' αγαπάνε και τόσο, απόφυγα να γράψω ότι μερικές φορές γίνομαι πολύ μαλακισμένο.

Γιατρέ μου, με το ασανσέρ πρέπει να το λύσουμε, ούτε για μαγνητική τομογραφία δεν μπαίνω και ντους κάνω σε τρία λεπτά μην πέσει το σπίτι και εγκλωβιστώ στη μπανιέρα. Επίσης, κουβερτούλα χρειάζεται, όπως και κανένα μπουκάλι μαύρο ρούμι, να κάνουμε και καμιά καλή συζήτηση, έτσι; :-)

beth είπε...

a!
ξεχασα να σου πω πως ισπανικα ακριβως δεν εμα8α αλλα εγκληματιστικα με τη γλωσσα αυτη μονο και μόνο για τον ΛΟΡΚΑ ειδες ρε λορκα τι κάνουν οι γυναικες για χάρη σου? και συ ήσουν γκει

Madame Bovary είπε...

σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση. Παρ'όλο που σιχαίνομαι τα blogοπαίχνιδα, σε αυτο μου φαίνεται πως θα ανταποκριθώ. Είναι τόσα τα άχρηστα πράγματα που με αφορούν!

Adomiel είπε...

Πώπω ψέμματα...! Άκου μόνο κέικ λεμόνι... Μετά από τόσες μηλόπιτες που με αναγκάσες να φάω...! :-p Και επιτέλους μπορώ να το βροντοφωνάξω...! Σιχαίνομαι τις μηλόπιτες...! αχαχαχαχαχαχα...

Επίσης θέλω να επιστήσω την προσοχή του κοινού στην απόκρυψη μιας ουσιώδους "άχρηστης" πληροφορίας... Την ταλεντάρα σου στο φλαμένκο...! ;-)

Φιλιά

elf είπε...

Δεσποινίς Madame Bovary, το σκέφτηκα πολύ πριν σε καλέσω γιατί όλες τις προηγούμενες φορές που το έκανα συνέχισες να κοιτάς το ταβάνι. Αλλά το ρίσκαρα γιατί ήξερα πως μόνο με ένα τέτοιο παιχνίδι μπορούσα να σε προβοκάρω. Περιμένω εναγωνίως - αφού τελειώσετε με την ταβανοσκόπηση κι ό,τι άλλο, φυσικά.

Adomiel, μεγαλειοτάτη μου, μα τι πάθατε κι εσύ και η άλλη η μαρτυριάρα; Εδώ που δεν με ξέρει κανείς, να κρατήσω τουλάχιστον μία τσίπα. ;-)
Άκου σιχαίνεται τις μηλόπιτες! Να σου κάνω μια τιραμισού;

Rizobreaker είπε...

Γεια σου Elf!!
Νομίζω ότι αυτά που γράφεις είναι πολύ όμορφα και χαίρομαι που το πρώτο ποστ σου που διάβασα είναι μια "εξομολόγηση" σου...
Απέκτησες έναν ακόμα θαυμαστή!! ;-)

elf είπε...

@ Rizobreaker: Καλώς τον! Να σου πω, ΚΑΙ Ριζοσπάστης ΚΑΙ κομμουνιστής ΚΑΙ θαυμαστής ΚΑΙ Παναθηναϊκός; Μήπως είσαι ο άντρας μου; Γιατί τα κάνει κάτι τέτοια!
Αστειεύομαι, καλώς όρισες, δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει το μπλογκ σου τόσον καιρό, αλλά τώρα θα τα λέμε κι από κει. Να μαθαίνουμε και για το φεστιβάλ.

Blog ποικίλης ύλης...

...και μάλλον προβοκατόρικο.